Конструкція

  1. Аппарель

  2. Настил гратчастий

  3. Маятник

  4. Підйомний циліндр

  5. Механізм транспортування

  6. Опора транспортувальна (для первинної транспортування рампи із заводу-виготовлювача до місця роботи)

  7. Блок управління (для мобільних рамп з гідравлічним електроприводом)


Боковий несучий профіль мобільного рампи виготовлений з двотаврової балки 360 мм, поперечні профілі - з двотаврової балки 100 мм. Настил проїжджої частини виконаний із сталевих оцинкованих решіток на основі несучих смуг 30х3 мм з ребрами з крученого квадратного прутка 5 мм. У стандартному виконанні рампа призначена для навантаження-розвантаження за допомогою стандартного 4-х колісного навантажувача з надувними шинами, в тому випадку, якщо максимальна точкова навантаження не перевищує 1,3 Н / мм ². Для обладнання, що має високу точкове навантаження, наприклад електричних штабелерів, необхідно замовляти спеціальне виготовлення рампи (максимальне навантаження 6,5 Н / мм ²). Аппарель вироблена з сталевого рифленого листа товщиною 12 мм з висотою рифлення 1,2-3,6 мм (ГОСТ 8568-77). В'їзд на рампу - також із сталевого рифленого листа товщиною 8 мм з висотою рифлення 0,8-2,4 мм. Можлива невелика потенційна деформація грат і настилу в'їзду рампи, не відбивається на роботі виробу. 

 

Просування та розробка сайтів, веб-студія "Фабрика сайтів" - https://fabryka.cc/

Міжкімнатні дверікупити міжкімнатні двері у Львовівхідні двері двері ЛьвівМеталопластикові вікна міжкімнатні двері гаражні ворота ламінат ціна паркетна дошка